نحوه برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی در خراسان رضوی اعلام شد
👤مصطفی اسدی، مدیرکل آموزشوپرورش خراسان رضوی:
🟣 ارزیابی تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی (پایههای اول تا ششم) بهصورت غیرحضوری و مطابق دستورالعملهای ابلاغی انجام خواهد شد.
🟢 در دوره متوسطه اول، امتحانات دروس عربی، ریاضی، علوم تجربی، فارسی و مطالعات اجتماعی پایههای هفتم و هشتم بهصورت حضوری داخلی برگزار میشود و امتحانات همین دروس در پایه نهم بهصورت حضوری و هماهنگ استانی خواهد بود؛ سایر دروس غیرحضوری برگزار میشوند.
🟠 امتحانات پایه دهم متوسطه دوم حضوری است و درباره نحوه برگزاری امتحانات پایههای یازدهم و دوازدهم، تصمیم نهایی توسط وزارت آموزشوپرورش اعلام خواهد شد.
🔵 در شاخه کارودانش، آزمون کتبی استانداردهای مهارتی و دروس غیرمهارتی از ۹ خرداد بهصورت حضوری برگزار میشود و ارزیابی دروس کارگاهی پس از پایان آموزش توسط معلمان انجام خواهد شد.
🟤 در هنرستانها، امتحانات دروس عمومی و شایستگیهای غیرفنی پایههای یازدهم و دوازدهم حضوری برگزار شده و ارزیابی مهارتهای فنی نیز پس از اتمام آموزشها انجام میشود.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.